Our tone of voice is accessible to everyone, with messaging that’s crisp, concise and down-to-earth. Inspired by neon lights, our visual identity spotlights the vibrancy of Amp’s creators and listeners. The central line language harmonizes with the bright color palette, bringing both static and motion graphics to life. Our design is as diverse as the community behind it, built to be applied across product and communications.
Zebrafish ontwikkelde een tool voor Egeon, genaamd UMA, om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren en te stroomlijnen. Projecten kunnen beter opgevolgd worden door de vermelding van de huidige status en de progressiebalk. De grootste tijdwinst zit in het genereren van veiligheids- en werfverslagen waarbij verschillende parameters automatisch worden ingevuld volgens een bepaalde template.
Voor ieder project worden mappen aangemaakt op de Google Workspace van Egeon waar afbeeldingen, tekeningen en documenten overzichtelijk worden opgeslagen. Om de werven efficiënt te bezoeken worden projecten toegevoegd aan een werfronde. Er wordt automatisch een mail verstuurd naar de bouwheer met een voorstel voor een werfbezoek, dat hij kan bevestigen of afzeggen.
Via het klantenportaal kunnen de verschillende partijen gemakkelijk documenten, tekeningen,... uploaden. Documenten kunnen ook vanuit de toepassing naar gewenste partij gemaild worden.
UMA is een onmisbare tool voor iedere medewerker van Egeon. Het management behoudt het overzicht over de status van alle openstaande projecten. Door het digitaliseren en optimaliseren van de workflows bespaart Egeon veel tijd én geld. De tool zorgt voor een betere samenwerking tussen Egeon en de verschillende partijen, waardoor er minder misverstanden en fouten ontstaan. Last but not least, deze professionele werkwijze van Egeon leidt tot meer tevredenheid en loyaliteit van de klanten.